Einame į data/playerDB.txt
ir rašome prie visų new,
amfa, hero,
po OnPlayerCommandText dedame:
if(strcmp(cmdtext, "/hnaudoti", true)==0) // heroino naudojimo cmd { SetPlayerWeather(playerid,-84); SetPlayerHealth(playerid,120); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Jus sunaudojote heroino"); SetTimerEx("KitasOras",60000,false,"e",playerid); SetTimerEx("KeiciamGyv",20000,false,"e",playerid); ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.1,1,1,1,1,1,1); playerDB[playerid][hero] -=1; return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/anaudoti", true)==0) // amfetamino naudojimo cmd { SetPlayerWeather(playerid,-84); SetPlayerHealth(playerid,120); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Jus sunaudojote Amfetamino"); SetTimerEx("KitasOras",120000,"e",false,playerid); SetTimerEx("KeiciamGyv",20000,"e",false,playerid); ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.1,1,1,1,1,1,1); playerDB[playerid][amfa] -=1; return 1; }
gamemodo gale dedame :
forward KitasOras(playerid); public KitasOras(playerid) { SetPlayerWeather(playerid,1); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"narkotiku poveikis baigesi"); return 1; } forward KeiciamGyv(playerid); public KeiciamGyv(playerid) { SetPlayerHealth(playerid,20); return 1; }
Truputį apie funkcijas.
SetPlayerWeather(playerid,-84); Šita funkcija pakeičia orą, atrodo kad tikrai esi panaudojęs narkotikų, pradeda judėti medžiai, aišku galima pakeisti skaičiū į savo norima oro ID.
SetPlayerHealth(playerid,120); Padaro žaidėjo givybes į 120.
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,“Jus sunaudojote heroino“); – parašo norimą žinutę. Šiuo metu ji nustatyta.
SetTimerEx(“KitasOras“,60000,false,“e“,playerid); – iškviečiam funkciją po 1 minutės, kad pakeistų į normalų orą.
SetTimerEx(“KeiciamGyv“,20000,false,“e“,playerid); – Kad sumažint žaidėjo givybes iškviesta kita funkcija.,
ApplyAnimation(playerid,“PED“,“WALK_DRUNK“,4.1,1,1,1,1,1,1); – Nustato animaciją.
playerDB[playerid][hero] -=1; – nuimam vieną narkotikų paketą.